وقتی بالا میروی مهربان و فروتن باش، چون وقتی سقوط میکنی از کنار همین آدمها رد می‌شوی …!

وقتی بالا میروی مهربان و فروتن باش، چون وقتی سقوط میکنی از کنار همین آدمها رد می شوی...!

برتراند راسل

@politicalculture