همه‌ی آدمها؛.. بلدند به کشورشان افتخار کنند …. ولی

همه ی آدمها ؛

بلدند به کشورشان افتخار کنند...
ولـی
ای کاش
ما مردمی باشیم
که "کشورمان" به ما افتخار کند...


آبراهام لینکلن

@politicalculture