گامی به سوی دوستی و زندگی متعالی شهروندی در جامعه ایرانی با رعایت قوانین و مقررات دولت ج. ا. ایران
شاید بشه بهش گفت: امید. خیلی وقتا زور زیادی نداره، کار زیادی هم ازش برنمیاد اما هست … قشنگم هست …
شاید بشه بهش گفت: امید
خیلی وقتا زور زیادی نداره، کار زیادی هم ازش برنمیاد اما هست ... قشنگم هست.
@politicalculture