شاید بشه بهش گفت: امید. خیلی وقتا زور زیادی نداره، کار زیادی هم ازش برنمیاد اما هست … قشنگم هست …

شاید بشه بهش گفت: امید
خیلی وقتا زور زیادی نداره، کار زیادی هم ازش برنمیاد اما هست ... قشنگم هست.

@politicalculture