دوست داشتن، غصه خوردن ندارد! ….. اشک راه خیال را نمی‌بندد، بلکه به آن میدان می‌دهد …!

دوست داشتن، غصه خوردن ندارد!

...اشک راه خیال را نمی بندد ، بلکه به آن میدان می دهد...!

- معلوم است تو دیگر مرا دوست نداری.
- چطور می‌توانی این حرف را بزنی؟ چرا؟
- چون که غصه می‌خوری. وقتی کسی را دوست داشته باشی، هرگز غمگین نمی‌شوی...!

بخشی از کتاب تربیت اروپایی

رومن گاری
@politicalculture