گامی به سوی دوستی و زندگی متعالی شهروندی در جامعه ایرانی با رعایت قوانین و مقررات دولت ج. ا. ایران
دوست داشتن، غصه خوردن ندارد! ….. اشک راه خیال را نمیبندد، بلکه به آن میدان میدهد …!
دوست داشتن، غصه خوردن ندارد!
...اشک راه خیال را نمی بندد ، بلکه به آن میدان می دهد...!
- معلوم است تو دیگر مرا دوست نداری.
- چطور میتوانی این حرف را بزنی؟ چرا؟
- چون که غصه میخوری. وقتی کسی را دوست داشته باشی، هرگز غمگین نمیشوی...!
بخشی از کتاب تربیت اروپایی
رومن گاری
@politicalculture