گامی به سوی دوستی و زندگی متعالی شهروندی در جامعه ایرانی با رعایت قوانین و مقررات دولت ج. ا. ایران
من فکر میکنم آن چه موجب رنجش. آدمها از یکدیگر میشود؛ این است که:
من فکر می کنم آن چه موجب رنجش
آدم ها از یکدیگر می شود ؛ این است که :
غالبا ما آدم ها توقع داریم طرف مقابلمان
به تمام وقایع دنیا از زاویه ی دید ما نگاه کند !
در صورتی که درون هر آدمی
دنیای متفاوتی وجود دارد که با
پذیرش این
تفاوت ها ، روابط شکل
مناسب تری خواهند داشت ...
@politicalculture