بعضی هاهم خیلی به نبوغ ذاتی که دارن مغرور هستند.. توی ایران بهش میگن ژن خوب …

بعضي هاهم خيلي به نبوغ ذاتي كه دارن مغرور هستند

کسی که هیچ کاری انجام نداده، معلومه که شیک و اتو کشیده دیده میشه ...!

توی ایران بهش میگن ژن خوب


@politicalculture