آلمان بعداز پایان جنگ تمام آثار جنگ را از بین برد و هزاران روانشناس استخدام کرد که خاطرات جنگ را از ذهن مردم پاک کنند …هیچ جنگی تح

آلمان بعداز پایان جنگ تمام آثار جنگ را از بین برد و هزاران روانشناس استخدام کرد که خاطرات جنگ را از ذهن مردم پاک کنند.

هیچ جنگی تحت هیچ شرایطی یک خاطره خوب نیست.!

@politicalculture