توئیت ژرار آرو، سفیر فرانسه در آمریکا:

توئیت ژرار آرو، سفیر فرانسه در آمریکا:

کسی که می خواهد برجام را از بین ببرد، ابتدا باید به ما بگوید که اگر ایران برنامه غنی سازی اورانیوم خود را از سر بگیرد او چه کار خواهد کرد. درباره اینکه چطور می توان برجام را از بین برد و اینکه چطور توضیح بدهیم که اروپایی ها در این بحران مسئولیت دارند، مطالب زیادی خوانده ام اما کلمه ای درباره روز بعد (از بین بردن برجام) نه.

@politicalculture