نفرت‌انگیز بودن!

نفرت‌انگیز بودن!

نفرت‌انگیز بودن یعنی انفجار زودپز خشم‌‌های فروخورده، یعنی گرفتن انتقام سال‌های نازیسته از دیگران.

نفرت‌انگیز بودن یعنی افتادن از آن‌سر بردگی به این سر یاغی‌گری، یعنی تعویض این وهم که «من بدون تائید دیگران هیچ نیستم» با این توهم که «دیگران هیچ اهمیتی ندارند».

مارشال روزنبرگ


گذشته ها را فراموش کنیم و به یکدیگر عشق بورزیم و اگر مشکلی با کسی هست آن را با منطق حل کنیم....

@politicalculture