خالق من «بهشتی» دارد، نزدیک، زیبا و بزرگ؛.. و «دوزخی» دارد، به گمانم کوچک و بعید؛

خالق من "بهشتی" دارد، نزدیک، زیبا و بزرگ؛

و "دوزخی" دارد، به گمانم کوچک و بعید؛

و در پی دلیلیست که ببخشد ما را ...


@politicalculture