گامی به سوی دوستی و زندگی متعالی شهروندی در جامعه ایرانی با رعایت قوانین و مقررات دولت ج. ا. ایران
اگه گدا دیدی هیچ وقت تو دلت نگو راست میگه یا دروغ؟. بدم یاندم؟. آدم خوبیه یا بدیه؟
اگه گدا دیدی هیچ وقت تو دلت نگو راست میگه یا دروغ؟
بدم یاندم؟
آدم خوبیه یا بدیه؟
چشماتو ببند و کمکش کن، گدایی معلول ضعف سیستم تامین اجتماعیه
@politicalculture