‌اگه گدا دیدی هیچ وقت تو دلت نگو راست میگه یا دروغ؟. بدم یاندم؟. آدم خوبیه یا بدیه؟

‌اگه گدا دیدی هیچ وقت تو دلت نگو راست میگه یا دروغ؟
بدم یاندم؟
آدم خوبیه یا بدیه؟
چشماتو ببند و کمکش کن، گدایی معلول ضعف سیستم تامین اجتماعیه
@politicalculture