درسی از نازی‌ها!.. در گزینش افراد اولویت همیشه به تندرستی ملت داده میشد

درسی از نازی ها!

گذشته از مسائل و بحران هایی که نازی ها آفریدند، یک نکته در مدیریت سیاست داخلی کشور حائز اهمیت است و آن رفع بیکاری در دوران حکومت آنهاست.

زمانی که هیتلر در آلمان به قدرت رسید، آمار بیکاران در کشور به صفر رسید. در گزینش افراد اولویت همیشه به تندرستی ملت داده میشد. در نتیجه، جرم و جنایت به شدت کاهش یافت و خیابان ها بار دیگر امن شدند!!!!

@politicalculture