زبان بدن سیاستمداران چگونه است؟. ‌🔷 🇨🇷فیدل کاسترو

زبان بدن سیاستمداران چگونه است ؟
‌🔷 #زبان_بدن 🇨🇷فيدل كاسترو

⚜حرکات تهدیدآمیز دست‌ها، کوبیدن مشت بر میز و بالا بردن سر در هنگام سخنرانی، علامت‌های انقلاب در ارتباط های غیرکلامی هستند، که رهبر کوبا از آنها برخوردار است. اشتفان ورا بر این نظر است که مردم کشورهایی که شرایط اقتصادی-اجتماعی ناگواری دارند به این علامت‌ها علاقمندند، اما جوامعی که شرایط بسامانی دارند احتیاجی به این گونه علائم نداشته و رهبری این کشورها مسئول برقراری آرامش و استمرارند.


🔷 #زبان_بدن #پوتين🇷🇺
⚜پیشانی پوتین متمایل به جلوست و او با میمیک چهره‌اش سعی می‌کند از خود شخصیتی پرقدرت و غضبناک ارائه دهد.



‌🔷 #زبان_بدن #اوباما🇺🇸

⚜اوباما همواره می‌کوشد با دیگران ارتباط برقرار کند: با چشم، با دست، با تمام بدن. او با علاقه به هم‌صحبت‌های خود نزدیک می‌شود و آنها را در آغوش می‌گیرد.
🔸اشتفان ورا بر این نظر است که همین نکته سبب شده که اوباما، گرچه به بسیاری از قول‌های انتخاباتی خود جامه عمل نپوشانده، اما در بسیاری از کشورهای جهان محبوبیت سرشاری دارد.اوباما می‌کوشد تعادلی میان خونسردی و ارتباط غیرکلامی ِ روشنفکرانه در حرکاتش بوجود آورد. کمر او حتی زمانی که به راست یا چپ می‌چرخد خمیدگی ندارد

🔷 #زبان_بدن انگلا مرکل

⚜آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان، از نزدیکی جسمی با دیگران خودداری می‌کند. او وقتی می‌خندد دندان‌هایش نمایان نمی‌شوند. مرکل نماد جدیت است؛ کسی است که از خود به خاطر مقامش می‌گذرد. این حرکات مرکل نقطه مقابل ارتباطات غیرکلامی باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا هستند.
https://telegram.me/politickaraj