آن کسی که بیشتر می‌گفت: «نمی دانم»، بیشتر می‌دانست!. کسی که بود، کمتر زور میگفت!

آن کسی كه بیشتر می‌گفت: "نمی دانم"، بیشتر می دانست!
کسی كه #قویتر بود، كمتر زور میگفت!
کسی كه راحت تر میگفت اشتباه كردم، اعتماد به نفسش بالاتر بود!
کسی که صدایش آرامتر بود، حرفایش با نفوذتر بود!
کسی كه خودش را واقعا دوست داشت، بقیه را واقعی تر دوست می‌داشت!
و کسی كه بیشتر #طنز میگفت، به زندگی #جدی_تر نگاه می كرد!


➖➿➖➿➖➿➖
✔کـانـال عـلـوم سـیـاسـی
JOin @politickaraj