🔸چرا ما ایرانی‌ها از همه طلبکاریم؟.. ♦️گلایه از روس‌ها به‌واسطه افزایش تولید نفت

🔸چرا ما ایرانی‌ها از همه طلبکاریم؟

♦️گلایه از روس‌ها به‌واسطه افزایش تولید نفت
♦️از هندی‌ها به خاطر کاهش خرید نفت
♦️از کره‌ای‌ها به خاطر به اجرا گذاردن تحریم‌ها
♦️از فرانسوی‌ها به خاطر مراقبت نکردن از سفارتمان در پاریس
♦️از عراقی‌ها به خاطر حمله به کنسولگری‌مان در بصره
♦️از پاکستانی‌ها به خاطر نخستین سفر عمران خان‌ رئیس‌جمهور جدیدشان به ریاض به جای تهران
♦️از افغان‌ها به‌واسطه حق‌آبه هیرمند
♦️از جمهوری آذربایجان به خاطر نزدیکی به اسرائیل
♦️از ترکیه به خاطر دوری از بشار اسد
♦️از اروپایی‌ها به خاطر کوتاه آمدن در برابر ترامپ و...

🔸اگر ما منافع ملی‌مان را فدای آمریکاستیزی کرده‌ایم، چرا انتظار داریم که کشورهای دیگر در رابطه با ما منافع ملی‌شان را در نظر نگیرند؟

https://www.instagram.com/p/Bn0N22FBWD2