#زبان_بدن✍️در دوران رایش سوم و در آلمان نازی، علامت سلام نازی ها بصورت دستانی کشیده و به سمت پایین

#زبان_بدن

✍️در دوران رایش سوم و در آلمان نازی، علامت سلام نازی ها بصورت دستانی کشیده و به سمت پایین بود که آدولف هیتلر از این نشان جدی برای نشان دادن اقتدار و قدرت استفاده می نمود.

🎗حال تصور کنید اگر هیتلر سلام خود را کف دست رو به بالا تعیین می کرد هیچ کس او را جدی نمی گرفت و چقدر خنده دار بود.
https://t.me/politickaraj