✨چگونه به راحتی گفتگو را به پایان برسانیم؟.. بسیاری از افراد در پایان بخشیدن به گفتگو ناتوان هستند

✨چگونه به راحتی گفتگو را به پایان برسانیم؟

بسیاری از افراد در پایان بخشیدن به گفتگو ناتوان هستند. آنها معمولا گفتگوی خوبی را شروع کرده ولی بطور ناگهانی با گفتن "ببخشید" و تنها گذاشتن فرد موجب ناراحتی و رنجش وی می شوند.

بهترین راه استفاده از عبارت زیر است:
از گفتگو با شما بسیار لذت بردم، مطمئن هستم که شما هم مثل من قصد ملاقات با افراد دیگری را نیز دارید. اجازه دهید بیش از این مزاحم وقت شما نشوم. طی چند روز آینده جهت دیدار و ادامه گفتگو تماس می گیرم تا ببینم چطور می توانیم به همدیگر کمک کنیم.
︻︻︻︻︻︻︻︻︻︻︻︻
🆔 @politickaraj
︼︼︼︼︼︼︼︼︼︼︼︼
‍ ‍ ‍ کانال علوم سیاسی⇱ ڪلیــڪ ڪنید