❞ اولین کانال علمی دانشـجویان رشته عـلوم سیـاسی : #آموزشی_سیاسی #مفاهیم_سیاسی #مقالات_سیاسی #کلیپهای_سیاسی ❞ پرداختن به تمامی مقاطـع : #کارشـناسـی ➤ #کارشـناسی_ارشـد ➤ #دکـتری ➤ ● مدیر کانال : علی عمرانی - دانشجوی علوم سیاسی 「 @Aliomrani100 」
۴- رسانهها (تلویزیون و سینما)
۴- رسانهها (تلویزیون و سینما)
رسانههای آمریکایی در اکثر اوقات سرشان به اتفاقات داخل آمریکا گرم است و خارج از آمریکا را خیلی سطحینگرانه نشان میدهند. اما موقعی هم که خبر یا تصویری چه از داخل آمریکا و چه از سایر نقاط دنیا پخش میکنند، دنبال یک خبر بد و یک شخص خبیث هستند. اروپاییها که اینهمه در برابر نازیها کشته و مرده دادند، انقدر درباره جنگ جهانی دوم فیلم نساختند که آمریکاییها ساختند. جالب است که هم اکنون داخل آلمان اکثرشان از نازیها متنفرند اما انگار رسانههای آمریکایی هنوز از آلمان فقط همین وجهه را میبینند. روسیه هم همینطور. هر وقت نیاز به یک شارلاتان خبیث از سمت شرق دنیا داشته باشند، روسیه یکی از کاندیداهاست. قبلاً که بازار اخبار مربوط به جنگ سرد و فیلمهای آن داغ بود، الان هم که سوزنشان روی مافیای روسیه گیر کرده است و در هر فیلم اکشنی یک سر قضیه به مافیای بی رحم روسیه ختم میشود. از آن طرف آفریقا رو طوری نمایش دادهاند که انگار یک باغ وحش بی سر و ته است. خاور میانه را هم طوری نشان دادهاند که انگار تمام مردمش صبحانه خورده نخورده به فکر منفجرکردن خودشان نزدیک سفارت آمریکا هستند. نه اینکه بخواهم زیر یک سری واقعیات بزنم اما واقعاً آش به این شوری هم نیست. انصافاً آیا با دیدن اخبار و فیلمهای آمریکایی وجهه دیگری از این کشورها در ذهن شما ایجاد میشود؟ بعید میدانم که اینطور باشد.
🔲I➣کانال علوم سیاسی
◻️I➣ @politickaraj