✳️ تیر خلاص ناامیدی را دولت دوازدهم زد …

✳️ تیر خلاص ناامیدی را دولت دوازدهم زد...

👈با اندکی تسامح شاید بتوان گفت که تعدادی از معترضین، جوانان دهه‌هفتادی هستند که به‌جز یأس احساس دیگری ندارند. ارتش بزرگ لیسانسه‌ها و فوق‌لیسانس‌های بیکار که بسیاری هم تعلق به اقشار کم‌درآمد جامعه دارند، به نظر می‌رسد هسته اصلی را تشکیل می‌دهند. آن‌ها نه‌تنها از اصولگرایان ناامید شده‌اند، بلکه از اصلاح‌طلبان هم مأیوس شده‌اند.

🔺به نظر می‌رسد تیر خلاص هم از امیدنداشتن به آینده اقتصادی از سوی دولت دوازدهم به آن‌ها شلیک شد. بسیاری از این جوانان با هزاران انتظار و آرزو در انتخابات اردیبهشت شرکت کرده و نام روحانی را روی برگه‌های رأی نوشتند؛ اما با به‌راه‌افتادن امواج «عبور از روحانی» نه‌تنها از رئیس‌جمهور گله‌مند هستند، بلکه احساس می‌کنند از سوی روحانی و اصلاح‌طلبانی که مردم را ترغیب به شرکت در انتخابات می‌کردند، به بازی گرفته‌شده‌اند. / صادق زیباکلام

✅ سیاست شناسی:
@politicology