❇️✴️ مقام ارشد سابق موساد:.. اسرائیل باید ایرانی‌ها را به جان هم بیاندازد

❇️✴️ مقام ارشد سابق موساد:

اسرائیل باید ایرانی ها را به جان هم بیاندازد

هئیم تومر به اورشلیم پست گفت: « اسرائیل ، آمریکا و عربستان سعودی می توانند به طور پنهانی به پیشبرد سیاست تغییر نظام در ایران کمک کنند.» تومر تا سال ۲۰۱۴ پست ارشدی در موساد داشت و با آژانس های اطلاعاتی غربی در عملیات های مختلف علیه ایران همکاری کرده است.

هئیم تومر میگوید من معتقد نیستم که تغییر حکومت ایران آسان است، در واقع سپاه پاسداران و بسیح خیلی قدرتمند هستند اما...حتی اگر تغییر نظام با موفقیت همراه نشود بهتر است کاری کنیم که ایرانی ها با یکدیگر وارد درگیری و نزاع قومی شوند.» « اسرائیل می تواند اقدامات پنهانی که منجر به تغییر نظام ایران شود اتخاذ کند. اما من نمی توانم وارد جزئیات آن ها شوم چراکه آن ها محرمانه هستند.»


اگر ما با ایران درگیر جنگ متعارف شویم، نمی توانیم به سرعت از سلاح های خود استفاده کنیم. اگر چه پدافند اسرائیل می تواند در مقابل آن ها واکنش نشان دهد اما این در مقابل صدها هزار موشک های حزب الله، ایران، سوریه و غزه دفاع کامل نیست بنابراین چگونه ما باید از جنگ اجتناب کنیم؟
کلید اصلی این مسئله این است که ما باید به ایرانی ها بفهمانیم که هر موشکی که به سمت اسرائیل پرتاب می شود دقیقا ما هم ماهیت وجودی سرزمین ایران را هدف قرار میدهیم. اسرائیل باید اعلام کند که آماده است جنگ را مستقیم به داخل ایران بکشانیم.»

✅ #سیاست_شناسی
@politicology