🔺 موبد: باید به سراسر ایران پندنامه بفرستیم!!. ولی برنان گرسنه‌ایم!!

🔺 موبد:باید به سراسر ایران پندنامه بفرستیم!!
👈🏻زن آسیابان:پندنامه بفرست ای موبد، امااندکی نان نیز به آن بیافزای،مامردمان از پندسیرآمده ایم!! ولی برنان گرسنه ایم!!
#مرگ_یزدگرد

@politicology