☸️⚛️ صدا و سیما … چرا؟؟؟.. ✅

☸️⚛️ صدا و سیما... چرا؟؟؟

پس از اتفاقات اخیر این پرسش درباره صدا و سیما مطرح است که چرا سازمانی که هفت دهم درصد از بودجه عمومی کشور که در برنامه ششم توسعه تعریف شده را برداشت می کند، و علاوه بر بودجه دولتی، از محل تبلیغات بازرگانی، دریافت آبونمان روی قبوض شهری و مبلغی از فروش هر دستگاه تلویزیون از ایران درآمد دارد، باید دست به اقداماتی از جمله واردات ذرت و خوراک دام بزند یا برای ساخت برنامه های پرمخاطب خود همچون ماه عسل نیاز به اسپانسر داشته باشد.

#صدا_و_سیما #دلالی #برباد_رفتن_بودجه_عمومی
✅ #سیاست_شناسی
@politicology