☸ در مدارس ما چه خبر است؟.. وقیحانه‌تر آن که «مجرم» پس از اعتراف اعلام کرده فقط قصد شوخی داشته!!

☸ در مدارس ما چه خبر است؟

👈 یک روز موی دانش آموز دختری را می تراشند که مبادا تحریک شوند، روزی دیگر خبر از تجاوز گروهی (با تایید آموزش و پرورش و ایجاد ستاد بازرسی ویژه) در یک مدرسه پسرانه آن هم در جایی که رفت و آمد در جریان است و ... رسانه ای می شود. وقیحانه تر آن که "مجرم" پس از اعتراف اعلام کرده فقط قصد شوخی داشته!! اگر اسم این اتفاقات و کُشتن روح دانش آموزانی که قرار است بار آینده و تربیت نسل بعد را بر عهده بگیرند "جنایت" نیست پس چیست؟! خبر وقتی دردناک تر می شود که از مدارس دیگری هم والدینی تماس گرفته و گزارش های مشابهی داده اند...آقای وزیر، همچنان مزاحم نشویم" ؟ واقعا اگر از این درد نمی توان "مُرد" باید فاتحه "انسانیت" را خواند.


✍محمدرضا میرشاه ولد
✅ #سیاست_شناسی
@politicology