تا «خدا» هست. هیچ لحظه‌ای آنقدرسخت نمیشود. که نشودتحملش کرد…!

تا "خدا " هست
هیچ لحظه ای آنقدرسخت نمیشود
که نشودتحملش کرد…!
شدنی هارا انجام ده
وتمام نشدنی هایت را
به "خداوند" بسپار……!!

https://t.me/joinchat/AAAAADv2NvieSfPYKP4tXA