🌾🌿🌾 …

🌾🌿🌾




🌹امام علی علیه السلام خطاب به قنبر كه مى خواست به كسى كه بدو ناسزا گفته بود، ناسزا گويد، فرمودند:


🍁 آرام باش قنبر ! دشنام گوى خود را خوار و سرشكسته بگذار تا خداى رحمان را خشنود و شيطان را ناخشنود كرده و دشمنت را كيفر داده باشى.
🍁 قسم به خدايى كه دانه را شكافت و خلايق را بيافريد، مؤمن پروردگار خود را با چيزى همانند بردبارى و گذشت خشنود نكرد و شيطان را با حربه اى چون خاموشى به خشم نياورد و احمق را چيزى مانند سكوت در مقابل او كيفر نداد.

📚 أمالي(مفيد) ص 118، ح 2



@rahe_aseman
🌾🌿🌾