هیچگاه نگو تنهام💗. نگو کسی را ندارم💗.. هروقت دلتنگ شدی💗

هیچگــاه نگو تنهـام💗
نگو کسـی را ندارم💗

هروقت دلتنگ شدی💗
دستانـت را بالا بگیـــر💗

کسی آنجاست که💗
عاشقانه تو را مینگرد💗

و هر لحظه منتظـره💗
شنیـدن صدایت است💗

کـه تـو بـار ها بگویـی💗

💖خـدای مـن💖

@rahe_aseman 🍃🌻🍃