🌾🌿🌾 … «حضرت آدم علیه السلام». دچار لغزش شد🔒،.. کلید 🔑:

🌾🌿🌾
#استغفار

"حضرت آدم علیه السلام"
دچار لغزش شد🔒،

کلید 🔑:
"رَبّنَا ظلمنا أنفسنا وَإِنْ لَمْ تغفر لنا وَتَرْحَمنَا لَنَكُونَنَّ مِنْ الْخاسرِينَ"

پس مورد عفو وبخشش قرار گرفت

=======

"حضرت نوح علیه السلام"
بین دشمنانش گیر افتاده بود🔒،

کلید🔑:
"رب اني مغلوب فانتصر"
پس گشایش الهی نصیبش شد و با کشتی اش نجات یافت و دشمنانش نابود شدند

=======

"حضرت زكريا علیه السلام"
پیر مسن بود و همسرش هم نازا🔒،

کلید🔑:
"رَبِّ لا تَذَرْنِي فَرْدًا وَأَنتَ خَيْرُ الْوَارِثِينَ"
پس یحیی به او عطا گردید.

=======

"حضرت يونس علیه السلام"
در تاریکی دریا و شکم ماهی تنها مانده بود🔒،

کلید🔑:
"لا إله إلّا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين"
پس نجات یافت.

=======

"حضرت أيوب علیه السلام"
به مصیبت و بیماریهای سختی دچار شد🔒،

کلید🔑:
"رَبِّ إنِّي مَسَّنِيَ الضُّرُّ"
پس از درد و رنج نجات یافت

=======

"حضرت إبراهيم علیه السلام"
در آتش افکنده شد🔒،

کلید🔑:
"حسبنا الله ونعم الوكيل"
پس نجات یافت و پیروز گشت

=======

"حضرت يعقوب علیه السلام"
یوسف علیه السلام را از دست داده بود🔒،

کلید🔑:
"إِنَّمَا أَشْكُو بَثِّي وَحُزْنِي إِلَى اللَّه"
پس خداوند بعد سالها یوسف را به او برگرداند

=======

"حضرت محمد علیه السلام"
در غار ثور توسط کفار محاصره شده بود🔒،

کلید🔑:
"لا تحزن إن الله معنا"
پس بر آنها پیروز گشت.


👈 آیا خدا برای بنده اش کافی نیست؟
( الیس الله بکاف عبده ) بلی !!!

⁉ آیا الله تعالی برای بنده اش کافی نیست؟!
✅ یقیناً که کافی هست.


@rahe_aseman
🌾🌿🌾