🌾🌿🌾 …. در گرفتاریها و ناراحتیها، باید اینگونه دعا کنیم:

🌾🌿🌾



هنگام دعا کردن نباید خدا را راهنمایی کنیم که چنین کند و چنان کند ، بلکه باید از او راهنمایی بخواهیم ، مانند آن بیماری نباشیم که نزد طبیب رفته ولی خود نسخه ی خود را می پیچد !!!

در گرفتاریها و ناراحتیها ، باید اینگونه دعا کنیم :

خداوندا تو را ستایش میکنم و از تو برای این مشکلی که حکمتی در آن است ، سپاسگزارم و از تو میخواهم که همه چیز را در این زندگی گذرا و زمینی به بهترین وجه تدبیر کنی زیرا تو میدانی چه چیز به صلاح من است ، خدا می داند چه می کند ، خدا می داند صلاح ما چیست ، خدا همیشه نقشه ی دیگری دارد و به یقین بدان که هر چه خوبی است از او ( خدا ) به ما میرسد :

ای انسان ، آنچه از نیکی ها به تو رسد از جانب خداست و سبب آن رحمت اوست ....
( نساء / 79 )


@rahe_aseman
🌾🌿🌾