✔دوست خوبم به خدا که وصل شوی؛ آرامش وجودت را فرا می گيرد، نه به راحتی میرنجی و نه به آسانی می رنجانی. آرامش سهم دلهايی که سمت خداست ثبت شده فرهنگ وارشاداسلامی http://t.me/itdmcbot?start=rahe_aseman 🎁ارسال: 🔘۵ صبح 🔘۹شب کپی با ذکر آی دی بلامانع
🌾🌿🌾 …. در گرفتاریها و ناراحتیها، باید اینگونه دعا کنیم:
🌾🌿🌾
هنگام دعا کردن نباید خدا را راهنمایی کنیم که چنین کند و چنان کند ، بلکه باید از او راهنمایی بخواهیم ، مانند آن بیماری نباشیم که نزد طبیب رفته ولی خود نسخه ی خود را می پیچد !!!
در گرفتاریها و ناراحتیها ، باید اینگونه دعا کنیم :
خداوندا تو را ستایش میکنم و از تو برای این مشکلی که حکمتی در آن است ، سپاسگزارم و از تو میخواهم که همه چیز را در این زندگی گذرا و زمینی به بهترین وجه تدبیر کنی زیرا تو میدانی چه چیز به صلاح من است ، خدا می داند چه می کند ، خدا می داند صلاح ما چیست ، خدا همیشه نقشه ی دیگری دارد و به یقین بدان که هر چه خوبی است از او ( خدا ) به ما میرسد :
ای انسان ، آنچه از نیکی ها به تو رسد از جانب خداست و سبب آن رحمت اوست ....
( نساء / 79 )
@rahe_aseman
🌾🌿🌾