🌺🍃.. – امام جواد (ع) فرمود:.. توبه را به تاخیر انداختن، فریب شیطان خوردن است

🌺🍃

– امام جواد (ع) فرمود :

توبه را به تاخیر انداختن ، فریب شیطان خوردن است

و کارها را با تاخیر انجام دادن مایه ی حیرت و سرگردانی است

و عذر تراشی در برابر خداوند مایه ی هلاکت است

و اصرار بر گناه { در واقع } احساس آسودگی از مکر و انتقام الهی است

و حال آنکه فقط زیانکاران خود را از مکر و عقوبت خدا ایمن می دانند.

تحف العقول صفحه 340

🌺🍃


@rahe_aseman