🌸🍁🌾🍀.. قال إنما أشکوا بثی و حزنی‏ إلى الله. گفت: من غم و اندوهم را تنها به خدا می‌گویم

🌸🍁🌾🍀

قالَ إِنَّما أَشْکُوا بَثِّی وَ حُزْنی‏ إِلَى اللَّهِ
گفت: من غم و اندوهم را تنها به خدا می‌گویم.

یوسف 86
🌰🌼



نگاهت به آن بالا باشد؛
تا دلت از آدمــهای این پایــین نگـیرد ...

🎋🍄

@rahe_aseman