🌾🌿🌾 …. ‍ در این آیه تدبر می‌کنیم. 👇

🌾🌿🌾



‍ #امروز در اين آيه تدبّر مي كنيم. 👇

به نام خدا

قُلِ اللَّهُ يُحييكُم ثُمَّ يُميتُكُم ثُمَّ يَجمَعُكُم إِلىٰ يَومِ القِيامَةِ لا رَيبَ فيهِ وَلٰكِنَّ أَكثَرَ النّاسِ لا يَعلَمونَ

بگو: «خداوند شما را زنده می‌کند، سپس می‌میراند، بار دیگر در روز قیامت که در آن تردیدی نیست گردآوری می‌کند؛ ولی بیشتر مردم نمی‌دانند.»

جاثیه/ ۲۶



@rahe_aseman‏
🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿