خداوندا …. دوستانی دارم، …که «درقلبم» جای دارند …. آنان شایسته محبت‌اند …ویادشان مایه آرامش …

خداوندا ...
دوستانی دارم،..
که "درقلبم "جای دارند...
آنان شایسته محبت‌اند..
ویادشان مایه آرامش...
برصفات نیک آنان...
بیفزای وسلامتشان بدار....

آمین...

@rahe_aseman