به نام خداوتد بخشایشگر مهربان.. خداوندا حس بودنت قشنگ‌ترین حس دنیاست

به نام خداوتد بخشایشگر مهربان

خداوندا حس بودنت قشنگ‌ترین حس دنیاست
توکه باشی ،هر روز ... نه هر ثانیه را عشق است
لحظه لحظه‌ی زندگیتون غرق در عطر خدا

@rahe_aseman