خبرگزاری مهر گزارش داد:

خبرگزاری مهر گزارش داد:
دکتر محمدباقر صدوق از مدیران پیشکسوت محیط زیست کشور ساعتی پیش دارفانی را وداع گفت.

دکتر صدوق مسئولیت‌های گوناگونی در سازمان حفاظت محیط زیست از جمله معاونت محیط طبیعی سازمان، مدیر کلی محیط زیست استان تهران و مدیرکلی محیط زیست استان مرکزی را در پرونده کاری خود داشت.

وی تا آخرین ساعات عمر، دغدغه‌های خویش در حوزه محیط زیست کشور را بی‌پروا مطرح می‌کرد و به نقد مسئولان این حوزه می‌پرداخت.