ما عادت کرده‌ایم اول دسته گل را به آب دهیم بعد «کاسه چه کنم» در دست بدنبال راه حل منطقی بگردیم

ما عادت کرده ایم اول دسته گل را به آب دهیم بعد "کاسه چه کنم" در دست بدنبال راه حل منطقی بگردیم. بعد ( برخی از) خودمان ( برخی دیگر از) خودمان را با پا در میانی راضی کنیم که آنچه کردیم به مصلحت نبود دست برداریم.
حوزه ورزش پر از این نمونه ها شده واقعا!
این هم یکیش!