🔺 شهرداری تهران موسسه اوج &aposمنتسب به سپاه&apos را متولی بیلبورد میدان ولیعصر معرفی کرد

🔺 شهرداری تهران موسسه اوج 'منتسب به سپاه' را متولی بیلبورد میدان ولیعصر معرفی کرد

🔹در پی انتقاد از بیلبورد نصب شده در میدان ولیعصر تهران که در آن زنان غایب هستند، شهرداری تهران موسسه اوج وابسته به سپاه را متولی این طرح معرفی کرده است.

🔹در میدان ولی‌عصر تهران تصویری در حمایت از تیم ملی ایران در رقابت‌های جام جهانی روسیه نصب شده است؛ این تصویر بدلیل حضور نداشتن زنان با انتقادهایی همراه شده است.
🔹این بیلبورد با عنوان "باهم قهرمانیم، یک ملت یک ضربان" به بهانه حضور تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات جام جهانی روسیه طراحی شده است.

🔹برزین ضرغامی، رئیس سازمان زیباسازی شهرداری تهران به خبرگزاری ایرنا گفته است: "طراح این بیلبورد قصد نداشته تماشاگران زن و مرد ایرانی را توصیف کند بلکه قومیت بازیکنان حاضر در تیم ملی فوتبال ایران در این دوره از مسابقات جام جهانی را به تصویر کشیده است."


https://bbc.in/2LPKEuv
@BBCPersian