شجاعی مخالفان ورود زنان را به ورزشگاه‌ها دعوت کرد 📍

@zananwatcher

مسعود شجاعی مخالفان ورود زنان را به ورزشگاه‌ها دعوت کرد 📍

مسعود شجاعی در دیدار اخیر با رئیس جمهور از وی درخواست کرد تا زمینه را برای ورود #زنان به #ورزشگاه مهیا کند.

کاپیتان اول تیم ملی در این باره به روزنامه #خبرورزشی می گوید: من چندتا از مشکلات را با ایشان در میان گذاشتم و مطرح کردم که یکی از آنها حضور بانوان محترم در ورزشگاه بود. من فکر می کنم که این یک اتفاق خیلی مثبت و قابل حل هست که شاید به شکل تابو در آمده است و مخالفانی هم دارد. من فکر نمی کنم حتی دوستان مخالف برای ورود زنان به ورزشگاه، اگر یک بار هم که شده با خانواده هایشان در ورزشگاه بنشینند و در یک محیط سالم و پرنشاط یک بازی فوتبال را تماشا کنند، به مخالفتشان ادامه بدهند. البته من پرسیدم و میدانم از نظر شرعی هم چون ورزشگاههای فوتبال مسقف نیستند و سقف ندارند، هیچ ایرادی برای حضور زنان وجود ندارد.

https://telegram.me/zananwatcher