این تعدد «جریانات» هم خود معضلی است دیرین و چرکین

این تعدد "جریانات" هم خود معضلی است دیرین و چرکین. احتمالا هر یک از آقایان "برادر" در جریان خاص خود غلت می زنند و در راه حفظ اسلام و مسلمین به شیوه خود می کوشند. مبادا "پوشش" دختران قهرمان "صدای" بدی از رادیو به گوش مسلمین برساند!

از هرچه بگذریم از توهین خانم ابتکار به شعور مردم که به اصل قضیه سنجاق کرده نمی شود گذشت. ایشان چه خوشدلانه گمان می برد مردم چنین عذرهای بدتر از گناهی را ( مثلا در جریان نبودن یک مدیر از جفایی که در حق شهروندی در سیستم او و توسط کارگزاران او می رود) باور می کنند و پذیرا می شوند.

این درست مانند این هست که یاران پوششی یک تیم فوتبال پس از یک گل به خودی جانانه درصدد رفع و رجوع چیزی برآیند که در فهم تماشاچیان( مردم) یک نام و معنای مشترک دارد:
"ماستمالی"!