گویا در قائمشهر هم از «زیر» نتوانستند درست «بسازند»!. ای دو صد لعنت بر این «زیرساخت» باد!

گویا در قائمشهر هم از "زیر" نتوانستند درست "بسازند"!
ای دو صد لعنت بر این "زیرساخت" باد!