💠 هشداری به اذهان سیستماتیک.. 🔸 فلسفه ورزیدن!

💠 هشداری به اذهان سیستماتیک

🔸 فلسفه ورزیدن! این است، نحوه خاصی از بودن هر فرد، یگانه، در خود، برای خود، آزاد از هر مرجعیتی، بدون هیچگونه قیدی، به جز یک شرط: ارجاع به هستی خود. آنچه که می ماند فقط یک سوء تفاهم ساده است.

#شکستن_سیستم_ها
#بهروززواریان

منبع: کانال جایی برای تفکر

https://t.me/joinchat/AAAAAEJLNLu9Gs-xukoTpA