به مناسبت روز سیزده به در (آشتی با طبیعت)، یادداشت زیر که تابستان گذشته در کانال قرار گرفت مجددا تقدیم می‌شود

به مناسبت روز سیزده به در( آشتی با طبیعت)، یادداشت زیر که تابستان گذشته در کانال قرار گرفت مجددا تقدیم می شود. از دوستانی که پیش از این آن را خوانده اند پوزش می خواهم.👇👇