گل وگندم ولبخند. چندروز پیش سالگرد رفتن قیصرامین پور بود

گل وگندم ولبخند. چندروز پیش سالگرد رفتن قیصرامین پور بود

گل وگندم ولبخند
چندروز پیش سالگرد رفتن قیصرامین پور بود. قطعه شنیدنی زیررایکی ازدوستان عزیز فرستادند. دوتار،پیانو،دف و کلام قیصر...اوج کلام و اوج عاشقی و خلوص
*غزل وترجمه ژاپنی اش در ذیل
@solseghalam