بچه که بودیم میگفتند خاکبازی نکنید. خب در بچگی ما کسی چیزی ننوشته بود!

بچه که بودیم میگفتند خاکبازی نکنید. بزرگ که شدیم گفتند علامه حسن زاده آملی نوشته اند خاکبازی برای بچه ها خوب است! خب در بچگی ما کسی چیزی ننوشته بود!

جوان که بودیم گفتند موسیقی نشنوید. پیر که شدیم گفتند موسیقی برای جوان لازم است . خب در جوانیِ ما کسی چیزی ننوشته بود!
...میانسال که بودیم گفتند... پیر که شدیم گفتند...

راستی! چرا به گاهِ خاکبازیِ ما کسی چیزی ننوشته بود؟
...
چه خوب آن کسی که در کودکی اش خاکبازی کرده باشد و در جوانی عاشقی و در کهن سالی پختگی...
***
گویند، رمزِ عشق ، مگوئید و مشنوید
مشکل حکایتی است که تقریر می کنند
#حافظ

پسرکم! خاکبازی ات را کن
Don't be afraid to get messy!

#خاکبازی #گرین_ویل #امروز_با_حافظ
@solseghalam