این دیگه واقعا بی انصافیه که کسی بیاد بگه بخاطر سنی یا کرد بودن، «مردم ایران» کمک نکردن وفقط مردم مناطق غرب کشور کمک کردن

🎥این دیگه واقعا بی انصافیه که کسی بیاد بگه بخاطرِ سنی يا کرد بودن، "مردم ایران" کمک نکردن وفقط مردمِ مناطق غرب کشور کمک کردن.
کاش این خانم نیشتمان اسعدی اینطور خط نمیکشید بین مردم ایران.
@solseghalam