مسلمان برو خانه‌ات اوباما روهم باخودت ببر. *دیروز-میشیگان، شهردیترویت (منطقه دیربورن)

مسلمان برو خانه‌ات اوباما روهم باخودت ببر. *دیروز-میشیگان، شهردیترویت (منطقه دیربورن)

مسلمان برو خانه ات اوباما روهم باخودت ببر
*دیروز-میشیگان، شهردیترویت(منطقه دیربورن)
تصویر ازدوست عزیزم جناب بنی هاشمی
**دیربورن، منطقه زندگی تعدادقابل توجهی ازمسلمانان وشیعیان آمریکاست.
@solseghalam