تحویل سال نو در با چتر وبارانی.. برسر تربت ما چون گذری همت خواه. که زیارتگه رندان جهان خواهدبود

تحویل سال نو در با چتر وبارانی.. برسر تربت ما چون گذری همت خواه. که زیارتگه رندان جهان خواهدبود

تحویل سال نو در #حافظیه #شیراز با چتر وبارانی

برسرِ تربت ما چون گذری همت خواه
که زیارتگهِ رندانِ جهان خواهدبود

برو ای زاهدِ خودبین که زچشمِ من وتو
رازِ این پرده نهان است ونهان خواهدبود
@solseghalam