چشم آسایش که دارد، از سپهر تیز رو؟.. ساقیا جامی به من ده تا بیاسایم دمی.. [حافظ -غزل ۴۷۰

چشمِ آسایش که دارد ، از سپهرِ تیز رُو؟

ساقیا جامی به من ده تا بیاسایم دمی

[حافظ -غزل 470
از آلبوم آستان جان ؛ شجریان و مشکاتیان در آواز بیات ترک]