✍️پرده نشینی در تلگرام …🔹در شرایطی که در دنیای جدید، پنهان ماندن و قایم شدن و پرده نشینی امر مضحکی است ولی هنوز برخی به شکل سوال ب

✍️پرده نشینی در تلگرام
#ژانر

🔹در شرایطی که در دنیای جدید ، پنهان ماندن و قایم شدن و پرده نشینی امرِ مضحکی است ولی هنوز برخی به شکل سوال برانگیزی سعی می کنند در شبکه های اجتماعی ، خود را پنهان کنند.

✔️اینهایی که فیس بوک (كتابِ چهره) درست می کنند بدون عکس چهره(!) و علی و تقی و نقی و هرکه را از دوران مدرسه ابتدایی أِلى يومِنا هذا می شناختند "اَد" می کنند؛
✔️اینهایی که فقط یک عکس پرسنلی مات در فیس بوک از خودشان می گذارند و هزار نفر را اد می کنند تا خبر از احوالِ همه داشته باشند؛
✔️اینهایی که در اینستاگرام و تلگرام و وایبر و واتس آپ و هرجور اَپ و مپ دیگری سعی بلیغی می کنند که عکسی از چهره شان نباشد؛
✔️اینهایی که آی. دی تلگرام جعلی درست می کنند؛

✔️اینهایی که سعی می کنند ردِ همه را بزنند ولی هیچ ردی ازشان بجای نماند؛

✔️اينهايى كه با افتخار از «يك فتحِ استراتژيك» سخن مى گويند كه: در هيچ گروهى "كامنت" نميگذارم(!)

🔹همه ی اینها در "یک چیز" مشترک هستند و آن اینکه "فکر می کنند" از بقیه باهوش تر هستند. بلااستثناء گمانِ این تیپ جماعتِ پرده نشین بر این است که خیلی زبل و باتدبیر و ژرف اندیش هستند.
بارها شده وقتی از کسی شنیده ام که می گوید هیچ جا ردّی از من نیست همزمان گوشه ی لبش لبخندی از سر رضایت از زیرکی اش حضور دارد. فایده ای ندارد که به این برادرانِ زبل توضیح دهی که آقا! دنیا به سمت شفاف تر شدن امور در حرکت است. همه چيز هويداست. در معرض نیامدن ، نشانه ی هوش نیست.

https://t.me/solseghalam