عمری دگر بباید، بعد از فراق ما را. کاین عمر صرف کردیم، اندر امیدواری. *سعدى

عمری دگر بباید، بعد از فراق ما را. کاین عمر صرف کردیم، اندر امیدواری. *سعدى

عمری دِگر بِباید، بعد از فراق ما را
کاین عمر صرف کردیم، اَندر اُمیدواری
*سعدى
また別の命
分離のあと
ある必要があり
この命
希望を
持つに
終わってしまいました
「サーディー」 @solseghalam