️آیا بمب اتمی هیروشیما حق ژاپنی‌ها بود؟

️آیا بمب اتمی هیروشیما حق ژاپنی‌ها بود؟

✍️آیا بمب اتمی هیروشیما حقِ ژاپنی ها بود؟ محمدرضا اسلامى 🔷یک - امروز ششم آگوست ( يکشنبه 15مرداد) سالگرد انفجار بمب اتم برفراز شهر هیروشیما بود. بمب در ارتفاع حدوداً 150مترى (قبل از رسيدن به زمين) در هوا منفجر شده. این باعث شده تا قدرت تخریب انفجار نسبت به…